Bruckner MESSE i f-moll - 2024

26. og 27. oktober 2024

Bodø Domkirke lørdag 26. oktober kl 1900 og Dolstad Kirke i Mosjøen søndag 27. oktober kl 1800

Konsertene inngår som en del av konsertserien:

Bruckner f-moll MESSE - Anton Bruckner 200 Years Anniversary International Tour 2024

Medvirkende:

• Norsk Vokalensemble
  • Bodø Kammerkor
  • PRO MUSICA-koret fra Vilnius (dirigent: Rasa Gelgotiene)
  • Bodø Orkesterforening
  • Mosjøen Orkesterforening
  • Lokale solister

Utenom konsertene i Bodø og Mosjøen spilles dette i Brussel lørdag 28. september og Vilnius lørdag 12. oktober.

Universelt utformet nettsidefra Digitalt Byrå