Coop Nordland forlenger som hovedsponsor

Vi er stolt av å ha Coop Nordland videre med på laget i to nye år. Dette gir oss ressurser til å utfordre og utvikle koret. Kvalitet og glede er sentralt for oss i vårt arbeide med sang og musikk.

Med Coop Nordland som hovedsponsor, kan vi senke skuldrene, og fokusere på musikken og prosjektene som ligger foran oss.

Vi trenger flere sammarbeidspartnere og sponsore.

Vi har mange spesntige planer fremover, spesielt knyttet til Bodø 2024 - European Capital of Culture. Vi ønsker flere samarbeidspartnere og sponsorer med på laget. Høres dette spennende ut?

Ta kontakt med Tore Mårli som er PR-ansvarlig i koret eller benytt vårt kontaktskjema. Du vil umiddelbart bli kontaktet for en avtale.

Universelt utformet nettsidefra Digitalt Byrå